Żyję tu i teraz i nie jest mi wszystko jedno co się dzieje wokół mnie . To moje subiektywne spojrzenie na Rzeczypospolite ...
Blog > Komentarze do wpisu

Nie dla kary śmierci!

W ramach zaciętej walki o elektorat podpierający ścianę z prawej strony sceny politycznej mamy dziś kolejną odsłonę licytacji, które ugrupowanie - "kaczyści" czy "ziobrzyści" - jest bardziej PiSowskie. Jarosław Kaczyński na konferencji prasowej zapowiedział wniesienie projektu zaostrzającego kodeks karny. Oprócz kilku mniejszych propozycji, ma on przywrócić karę śmierci i to zarówno w zakresie orzekania jak i wykonywania.
Czyżby prezes chciał zawalczyć o wizerunek szeryfa, który do tej pory raczej z Ziobrą się kojarzył? Niezależnie od tego, jaka będzie odpowiedź Solidarnej Polski - Jacek Kurski ma tu pole do popisu, to sam projekt to czysta demagogia.

Jesteśmy członkiem Unii Europejskiej i wiadomo, że uchwalenie kary śmierci musiałoby się wiązać z wyjściem z Rady Europy. Po co więc zgłaszać takie kuriozalne projekty? Czy naprawdę zwolennicy PiSu są takim zwolennikami "ostatecznego rozwiązania"?
Sam Kaczyński podkreślił, że jest praktykującym katolikiem, a Kościół w różnych okresach historii akceptował karę śmierci. To fakt, podobnie zresztą na przestrzeni wieków zmieniał się stosunek do aborcji. Może więc oprzeć się na źródle, które jest niezmienne od kilku tysięcy lat - na Dekalogu?
Piąte: Nie zabijaj - tu nie ma żadnych gwiazdek, przypisów i wyjątków.
Skoro odpoczęcia do naturalnej śmierci - to bądźmy konsekwentni.

Wymiar odstraszający ma nie tyle wysokość kary, co jej nieuchronność, sprawiedliwość nie może być prymitywną zemstą. I wcale nie przynosi ulgi i zadośćuczynienia.

Nie dla kary śmierci!





piątek, 25 listopada 2011, marzatela








TrackBack
TrackBack URL wpisu:
Kara śmierci z Przemyślenia z drogi...
Sporo się ostatnio znów mówi o karze śmierci. Czytając wpis marzateli przypomniał mi się mój wpis z 2010 roku napisany pod wpływem obejrzanego filmu. Mocnego filmu... Zapraszam na   Lovely Bones. W Polsce bardziej znane jako Nostalgia Anioła. Rzecz ... »
Wysłany 2011/11/25 18:28:31
V Zabijaj aby pozyskać wyborców z Okiem obserwatora
Pisałam już kilka razy o swoich poglądach na karę śmierci i karach jakie według mnie powinny być stosowane w przypadku najcięższych zbrodni. W skrócie: nie zgadzam się na zabijanie kogokolwiek, strata dwóch obywateli zamiast jednego nic dobrego nie ... »
Wysłany 2011/11/25 23:06:16
zaczęłabym się bać z Strach przed lataniem czyli zapiski z pobocza
na miejscu Kury i innych Ziobraków JUŻ   zaczęłabym się bać : Szef PiS oświadczył, że jego klub chce zaostrzenia kar wobec sprawców poważnych przestępstw. Projekt zmian zakłada ... oprócz przywrócenia kary śmierci .. »
Wysłany 2011/11/26 12:50:53
Komentarze
2011/11/25 15:30:56
Prezes KS wywlókł w napadzie paniki. Ziobrzystom się może i po cichu spodoba, ale głośno się po nim przejadą. Za grubymi nićmi to szyte. Swoją drogą, wewnętrzna wojna w PiS przybiera niesmaczne formy.
-
2011/11/25 15:39:19
Super! Jeżeli tak ma wyglądać wojna PiSo-Kurskozioberska to ja jestem jak najbardziej za. Panowie okładają się pięściami, a powstałe kłębowisko turla się w kierunku skrajnego narodowego socjalizmu klerykalnego (czy czegoś podobnego). Stąd już tylko krok do marginalizacji politycznej. A tu niektórzy komentatorzy wieszczyli, że "hola hola, teraz rozpocznie się walka o centrowych wyborców", a tu gówno prawda.

Kaczyński wyłożył na stół od razu najwyższą kartę bo gdyby zaproponował jedynie zaostrzenie kodeksu karnego to wnet nadleciałby Kurski z Ziobro i go przelicytowali stryczkiem. Ewidentnie widać, że to właśnie tak działa. Przykładów było już kilka. Jedni chcieli wypowiedzieć umowę wynajmu lokalu Krytyce Politycznej i ją prześwietlać, a drudzy przebili "propozycją" bezkompromisowego odebrania dotacji z min kultury. Jedni głosowali przeciw Nowickiej, a drudzy przebili tym, że będą ją chcieli jeszcze odwołać. Teraz powstaje pytanie co wobec najwyższej możliwej karty na stole zrobi druga strona? Jak na mój gust to powiedzą, ze Kaczyński jest niepoczytalny bo wyjmuje jokera z rękawa, a tak w Europie się nie gra i ten człowiek żyje w ogóle w innym świecie.

I ja bym nie traktował tej pożal się boże deklaracji prezia jako zaczątku do jakiejś głębszej debaty na temat kary śmierci. Nie mój cyrk nie moje małpy i ja im bananów nie będę obierał.
-
2011/11/25 17:27:45
@starszy
Nie da się ukryć, że jest to wyraz paniki. Oglądałam wczoraj relację z Nowego Sącza - prezes wyraźnie się sypie. Za chwilę się okaże, że jednak go odsuną, choć wątpię, aby przyjęli Ziobrę z powrotem.
-
2011/11/25 17:40:40
@Rycho
Robi się coraz weselej. Kaczyński nie ma szans na przywrócenie kary śmierci, ale pewnie liczył na to, że wszyscy będą o nim mówić. Pomysłów gospodarczych PiSu już nikt w ogóle nie slucha. W końcu propozycja drugiego Budapesztu i to wyciągającego rękę po pieniądze jakoś nie jest atrakcyjna.
Niestety, dziś został skutecznie przykryty przez taśmy Laty i Kręciny. Jeszcze nie wiem jak, ale to na pewno wina Tuska.
-
2011/11/25 18:57:13
Pomijając cyrk Kaczyńskiego i realność przywrócenia kary w Polsce osobiście nie mam przeciwskazań by taka kara istniała.
-
Gość: Zbyniek, gl10-14.master.pl
2011/11/25 20:30:26
Kościół tak jak Kaczyński powołując się na Boga są jego zaprzeczeniem nie kto inny jak sam Bóg nie wykonał kary śmierci na mordercy swego brata Kainie tylko wypędził go na wieczne potępienie.
To zaprzańcy Boga powołując się na niego mordowali i mordują ludzi lub dążą do mordowania
-
2011/11/25 20:37:27
Wprowadźmy karę śmierci i zapiszmy, że w pierwszej kolejności podlegają jej osoby pozbawiające kobiety w ciąży praw i wolności konstytucyjnych oraz osoby, które w jakikolwiek sposób nawołują do tego.
-
2011/11/25 20:48:25
@nocri
Ja jestem zdecydowanie przeciw karze śmierci.
-
2011/11/25 20:51:21
@Zbyniek
Zwróć uwage, że Kaczyński wcale nie wspominał o Bogu, a jedynie o Kościele - to też ciekawe podejście.
-
2011/11/25 20:54:07
@Akwilon
W piewrszej wersji pewnie tak, ale w trakcie prac nad projektem na pierwsze miejsce wskoczy zdrada prezesa, powtarzanie "kłamstwa smoleńskiego" itp.
-
2011/11/25 21:34:21
Nie no, to była tylko taka mała wrzuta w PiS-owski ogródek, bo kary śmierci nie popieram i popierać nigdy nie będę. Ciekawe tylko, co by PiS zrobił, jakby im postawić przedstawiony przeze mnie powyżej warunek?
-
2011/11/25 21:39:33
Ja jestem zdecydowanie przeciw karze śmierci.

...wiem i absolutnie to szanuję.
-
2011/11/25 21:46:12
@Akwilon
Przecież wiem, ale prezes raczejj wolałby moja wersję :)
-
2011/11/25 21:51:52
@nocri
Też Cię szanuję, ale mimo wszystko mam nadzieję, że kiedyś jednak zmienisz poglądy :)
-
2011/11/25 22:36:13
Kaczor wali głową w mur. Kary śmierci nie da się w PL wprowadzić, bo najpierw trzeba by PL z EU wyprowadzić. Szkoda tematu roztrząsać... to tylko, manifestacja mentalnej impotencji Kaczyńskiego który, jak pisze Marzatela, sypie się...
Czyli jakiś plus jest. Niech się pogrąża i rozpada.
Od lat na to czekamy. Może pora zacząć zastanawiac się, jak bedzie wyglądała Polska bez Kaczora? Hę?
-
2011/11/25 23:04:12
"Jesteśmy członkiem Unii Europejskiej i wiadomo, że uchwalenie kary śmierci musiałoby się wiązać z wyjściem z Rady Europy."

Dlaczego członkowstwo w UE ma mieć coś wspólnego z wyjściem z niezwiązaną z nią organizacją międzynarodową?
-
2011/11/25 23:13:59
Postawiłbym dolary przeciwko orzechom, że gdyby - co oczywiście niemożliwe - za przywróceniem kary śmierci opowiedział się nie Kaczyński, ale Tusk, to Przezacna Autorka napisałaby tekst "Tak dla kary śmierci!" i wyłożyła bez ogródek, co należy robić ze zwyrodnialcami, nie dającymi żadnych szans na resocjalizację, których musimy jako podatnicy przez długie lata żywić, ubierać i leczyć.

Nie mam nic wspólnego z kaczyzmem, ale nie przyjmuję do wiadomości argumentacji, że "nie, bo: Kościół i Unia Europejska". Nie interesuje mnie zdanie wyznawców jakiejkolwiek religii, a co do UE, to jestem zdania, że może warto w niej być, może warto za to płacić jakąś cenę, ale nie każdą cenę. Nie może być tak, że to nie i tamto nie, bo się UE obrazi, za to akcyza w górę, bo UE tak postanowiła i koniec.

A o przywróceniu lub nieprzywracaniu kary śmierci nie powinni decydować politycy, lecz społeczeństwo w referendum. Wyroki wydaje się i wykonuje w imieniu Rzeczpospolitej Polskiej, a więc nas wszystkich, a nie tej czy innej partii, o Unii Europejskiej już nie wspominając.

To, co napisałem powyżej, nie znaczy, że jestem zwolennikiem kary śmierci. Moje poglądy na ten temat są dość złożone i musiałbym im poświęcić cały, długi wpis na własnym blogu - proszę więc ew. Polemistów, by traktowali mój komentarz nie jako apel o szubienicę, lecz jako wyraz przekonania, że o tej akurat sprawie powinniśmy zdecydować my, wszyscy dorośli obywatele, a nie politycy. I nie duchowni. I nie eurokraci.
-
2011/11/25 23:18:40
on taki europejczyk jak z koziej d.. instrument muzyczny. Poza tym populista.

a tak całkiem obok- powiem- chce uśmiercić rozłamowców cudzymi rękami
-
Gość: wja, 213.192.88.18*
2011/11/26 01:49:23
NIE dla kary śmierci
TAK dla Palikota
NIE dla Gromo |Cz
TAK dla nagrań PPZPN
Nie dla PZPN
TAK dla oburzonych
NIE dla kont w szwajcarii
TAK dla Palikota i innych
NIE dla ...
TAK dla...

i tak dalej

a nam co pozostaje komentować i wyżywać sie w necie
A gdzie koniec?
wygadamy się a ani się cieszą co najwyżej dla świętego spokoju aby s, ią zadowolić innych zastraszyć zamkną albo nastraszą jakiegoś niby przeciwnika Komor.

Kończę bo nie wiem czy stać mnie na kaucję.
Kluska miał i tak go nie wypuścili Gromek to co innego.

Jedno wielkie bagno z lewej z prawej a po środku przepaść pełna g....
-
Gość: Piotr Opolski, 178.252.28.215.internetia.net.pl
2011/11/26 06:46:59
@missjonash, @marzatela, Ale Wy jestescie !!!!!!! ............., własnie o to chodziło Wielkiemu strategowi aby sie mówiło o nim. Szuka ciągle nowych tematów bo reszta wraz ze Smoleńskiem sie przejadła. Najgorsze to że szuka i znajduje odzew. Nie dawajcie mu tej satysfakcji jak i również róznym kundelkom powodów do dyskusji. Nie lepiej było Jarkacza olać ??? Pozdrawiam
-
2011/11/26 08:36:44
@laudate
Sypie się i to wyraźnie. Choć Ziobro z Kurskim wcale nie są lepsi. Przewiduję zalew populizmu i demagogii.
A niezależnie od tego - za chwilę będziemy obserwować nerwowe ruchy całego dworu prezesa. Przecież do nich chyba już też dociera, że to droga donikąd?
-
2011/11/26 08:41:11
@wkurzanie
A potrafisz sobie wyobrazić, że popieram Platforme dlatego, że jest najbliższa moim poglądom, a nie dlatego, że dopasowuję swoje zdanie do partii?
Przeciwniczka kary śmierci jestem od zawsze, wielokrotnie pisałam na ten temat notki na swoich blogach (przez 5 lat trochę się ich uzbierało), podpisywałam listy otwarte i zawsze opowiadałam się przeciwko.
-
2011/11/26 08:43:01
@joe
Ciekawe, czy w końcu rzuci postulat wyjścia z UE? Też bez szans, ale na tym elektoracie moze zrobić wrażenie.
-
2011/11/26 08:45:26
@wja
Zazdroszczę Ci prostych i jednozancznych odpowiedzi na wszystkie pytania. Może jednak czasem warto spojrzeć na to, że życie wcale nie jest czarno-białe i wowczas rzeczywsitośc moze okazać się wcale nie takim bagnem?
-
2011/11/26 08:49:23
@Piotr
Owszem, masz rację, że prezes odchodzi powoli w niebyt, ale jeszcze nadal PiS jest największą partią opozycyjną w Sejmie i nie można pomijać takich projektów. Tym bardziej, że kara śmierci to zbyt poważna sprawa i trzeba głośno się temu sprzeciwiać.
-
2011/11/26 09:17:40
Jeszcze nie minęło pół wieku, jak w Polsce - przy aplauzie ludu - został wydany i wykonany wyrok śmierci w aferze mięsnej. Zawisł nie żaden tam morderca i zboczeniec, tylko nie tak znów wielki kombinator. To do tamtej tradycji Kaczyński nawiązuje. KS to tylko wisienka na torcie - prezes planuje dla nas opresyjny, mroczny świat, gdzie każdy jest potencjalnie winny. Proponuje państwo strachu, a listę represji wydłuża w nieskończoność, bo w jego świecie to działa. Wytrychem do tej filozofii Gułagu jest przemawiający do wyobraźni przykład śmiecia, którego aż się prosi odstrzelić, bo wyjątkowo wstrętny jest. Pomijając całą ontologię, musimy tego śmiecia przed stryczkiem chronić, bo inaczej łatwo możemy stać się tymi wiórami, co to lecą, gdy się drwa rąbie...
-
2011/11/26 14:34:20
Przywrócić karę śmierci
dla każdego okrutnego mordercy.
Nawet najwyższa kara więzienia
okrutnego mordercy nie zmienia.
Morderca często więzienie opuszcza
i ponownie mordu się dopuszcza.
O karę śmierci prosi sam morderca,
ale sądy i rządy nie okazują serca.
Dziwne rzeczy w tej sprawie się dzieją.
Mordercy zabijają, patrzą i się śmieją.
Duża cześć społeczeństw kary takiej chce.
Grupki przeciwników mówią kategoryczne nie.
Kto rację ma w tym bolesnym sporze.
W czym kara śmierci zaszkodzi, a w czym dopomoże?
-
2011/11/26 16:45:57
A ja słuchałam dzisiaj wypowiedzi posłanki Kempy i to z prawdziwą przyjemnością. Znowu się sprawdza: nigdy nie mów nigdy :) Oczywiście była zdecydowanie przeciwko KS, choć nie omieszkała dodać, że to właśnie Ziobro był najbardziej za :))) Ale przy okazji opowiedziała i kilku mądrych pomysłach, bo wprawdzie "tego śmiecia" trzeba chronić od stryczka, ale nie może przecież pozostać bezkarny.
-
2011/11/26 16:56:43
@starszy
Wyobrażasz sobie kare śmierci w kodeksie i Macierewicza w rządzie?
-
2011/11/26 17:02:02
@jvelzkeyek
A na jakiej podstawie wyszło Ci, ze "duża część społeczeństwa" chce kary śmierci, a "małe grupki" są przeciw? Wprawdzie na poczetku wieku zwolennicy kary śmierci zdecydowanie przeważali (nawet 77%), ale była to tendencja zniżkowa. W 2007 po raz pierwszy przeciwników było więcej niż zwolenników i trend się umacniał. Nie znam najnowszych sondaży (pewnie za chwilę się pojawią), ale podejrzewam, że przeciwko karze śmierci opowiada sie jednak duża więszośc. Cywlizujemy się.
-
2011/11/26 17:10:35
@Avianca
Wydostała się spod wpływu prezesa i zaczyna myśleć?
W dzisiejszym Babilonie była mowa o tym, że prawie połowa zabójstw w ostatnim roku (nie jestem pewna tego okresu, gdyż sluchałam w przelocie) to ofiary przemocy domowej. Może więc warto sięgnąć do źródeł zamiast zaostrzać karanie skutków?
-
2011/11/26 17:55:14
Dzięki tej cywilizacji macie coraz więcej brutalnych morderstw.
Coraz więcej zezwięrzęcenia.
I uważacie, że co tych bydlaków powstrzyma?
Zaproponujcie coś , co powstrzyma zwyrodnialców.
Wtedy nie będę popierał kary śmierci.

Ostatni argument - wprowadzenie kary śmierci spowoduje świadomość społeczną, że za szczególnie okrutne czyny można być pozbawionym życia.
Jeśli ktoś to robi - to znaczy, że świadomie sam się prosi o wykonanie kary śmierci.
To tak jak z samobójcami - sami podjęli decyzję o zejściu z tego świata.

Bandyta też podjął decyzję o zejściu z tego świata.
-
Gość: kolomolo, 178.182.144.31.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
2011/11/27 20:11:04
Witam. Mam w "głębokim poważaniu" zarówno yaro-guru i partię Piesków i Satrapy, jak i "zero" / Ziobro/, "bulteriera" / Kurski/ i "lokaja przez środek czesanego. Natomiast "argumenty" przeciwników kary śmierci -zarówno tych tzw. humanistów "unijnych", jak i klerykalnych, są dla ofiar i ich rodzin /a także dużej części społeczeństwa/ ZWYKŁYMI BANIALUKAMI. Nie życzę "OBROŃCOM" źle, ale ciekaw jestem ich opinii, gdyby taka rzecz wydarzyła się w ICH życiu. Tak samo jak przeciwnikom usuwania ciąży spowodowanej gwałtem-dopóki to nie dotyczy ICH lub ICH RODZINY. To są opinie teoretyków-amatorów. Wiadomo, że mordercy nic sobie nie robią z wyroku "siedzenia", ale każdy by miał świadomość UTRATY ŻYCIA. Ciekawe, ile to organizacji i polityków "martwi się" o życie zdeklarowanych morderców /gdyż można ściśle określić zastosowanie kary śmierci/, dobrze byłoby żeby tyle samo organizacji martwiło się o OFIARY MORDERCÓW. Jakie PRAWA CZŁOWIEKA? Bydlę czy kreatura, które mordują bez skrupułów i z premedytacją, same WYKLUCZAJĄ się z PRAW CZŁOWIEKA. Takiemu to KARTA DEGRADACJI i won ze środowiska LUDZI. Coraz częściej zdarza się śmierć na skutek pobicia. I jak to ładnie nazwali humaniści? "pobicie ze skutkiem śmiertelnym". Czyli jak ktoś jest MASAKROWANY np. kijem bejsbolowym, metalową rurą, siekierą, lub dźgany nożem - to pewnie chciał TYLKO NASTRASZYĆ. A że ktoś nie przeżył, to miał pecha, gdyż to było TYLKO POBICIE. Oczywiście, iż w chwili obecnej nie możemy wprowadzić kary śmierci. Może trzeba to obejść- wywozić morderców w taki teren, gdzie małe szanse na przeżycie, a na powrót żadne. Zaraz się odezwą tacy, którzy napiszą że to pomysł "komucha", albo tacy od kleru- "nie zabijaj". No, żebyście czasem nie doświadczyli "tej drugiej strony" na sobie. A pamiętacie może jak to nie można było się bronić "we własnym domu"? Napadający i mordujący MUSI MIEĆ ŚWIADOMOŚĆ UTRATY WŁASNEGO ŻYCIA. A ci którzy lubią "pogadanki" o "resocjalizacji", mogliby z większym pożytkiem czytać dzieciom w przedszkolach bajki. Pozdrawiam.
-
2011/11/27 20:51:21
@kolomolo
Czy zdarza Ci się czasem w dyskusji używać argumentów, a nie agresji i pogardy w stosunku do ludzi myślących inaczej?
Masz prawo do swoich poglądów, tak samo jak ja mam prawo do swoich.
Ból rodzin ofiar z pewnością jest ogromny, ale czy naprawdę sądzisz, że zemsta i odwet przynosi ulgę w cierpieniu? Przestają płakać? Bezpośredni sprawcy śmierci Olewnika nie żyją, czy jego rodzinie jest już łatwiej?
Nie uznaję zasady oko za oko, ząb za ząb. Jesteś człowiekiem niewerzącym, czy więc nie sądzisz, że akurat stracony morderca cierpi najkrócej? Skoro nie ma wieczności....
A tak na marginesie - czy za spowodowanie śmiertelnego wypadku samochodowego przez pijanego kierowcę też chciałbyś kary śmierci? Czy może jest to uzależnione od narzędzia zbrodni?
-
2011/11/28 16:17:32
@ marzatela
cyt.:"Czy zdarza Ci się czasem w dyskusji używać argumentów, a nie agresji i pogardy w stosunku do ludzi myślących inaczej? "
Czy zdarza Ci się?

Zgadzam sie z @kolomolo
Nawet powiem, że jeśli ktoś popełnia czyn barbarzyński , to świadomie go popełnia.
To tak jakby wybrał świadomie własną śmierć.

Dla pijaków, którzy zabijają człowieka na jezdni - kara śmierci - jak najbardziej.
Narzędzie nie ma znaczenia - o zamordowaniu kogoś decyduje umysł.

Kata śmierci , to nie jakieś pstryknięcie palcami kogoś tam - to eliminowanie z życia ludzi zwyrodnialców, bandytów i innej swołoczy.
Obecnie ta swołocz ma darmowe żarcie, TV, siłownię, są bossami w więzieniu.
I jakoś zgodnie popierają PO.
Tak na marginesie głosowanie przez przestępców - to też przegięcie.
-
2011/11/28 17:52:24
Prezesowi chodziło o karę śmierci za spiski.
-
2011/11/28 18:01:49
@aurabloger
Zacytuj mi to, co powiedział Kaczyński.
No proszę , zacytuj.
Jak można być tak głupim?
Bo inteligentny człowiek :
- po primo - czyta
- po drugie primo - potem się wypowiada
- po trzecie primo - ręce opadają
I Ty chcesz , żeby w Polsce było dobrze?
W życiu też tak kłamiesz?
Dyskusja o karze śmierci , a ten wylatuje z frustracjami.
Kaczyński, to nie choroba, to Tobie na mózg już padło jak Niesiołowskiemu i Olszewskiemu?
Ile jest dwa razy dwa ? odpowiedz - PiS wysłac do psychiatryka
-
2011/11/28 18:04:54
@aurabloger
Bardzo prawdopodobne. I widać, że podchodzą do tego bardzo poważnie, gdyż PiS już zaczyna pouczać biskupów. Do tej pory monopol miał na to Terlikowski.
Prezes pewnie niedługo ogłosi własną interpretację Dekalogu.
-
2011/11/28 21:15:58
@ Speedylelek : Jak czytam Twoje uwagi, to marzę o karze śmierci za komentarze na blogu.
-
2011/11/29 08:14:09
@aurabloger
Przykro mi, że zostałeś zaatakowany na moim blogu. Speedylelek ostanio jest coraz bardziej napastliwy, obraża innych i wszystkim zarzuca kłamstwo.
Mam nadzieję, że to się już nie powtórzy. Niestety, to już nie jest żadna dyskusja.
-
2011/11/29 13:43:07
@ Marzatela : nie ma sprawy. Rozumiem jego nerwowość, bo nie wie, czy pozostać w PIS, czy przejść do SP. Czy on się kiedykolwiek uśmiechnął na tym blogu ? Teraz jest dla niego najlepszy do tego czas, bo najbliższe wybory dopiero za 3 lata.
-
2011/11/30 08:51:15
@aurabloger
Przecież się nie rozdwoi :)
-
2011/12/01 00:35:06
Mnie nie przeraża śmiercią karanie,
ale fakt kawy tej wymierzanie,
nie na użytek sprawiedliwości,
lecz jako odwet: zemsty, wrogości.
-
2011/12/04 12:01:19
Z mojej strony jest TAK dla kary śmierci, i nie interesuje mnie co jakiś tam Benek plecie, i dogmaty KK też mnie mało obchodzą, a w wielu kwestiach są wręcz szkodliwe...













Darmowy PageRank
Komentarze.eu - Przegląd polskiej blogosfery
Blogi Polityczne





Autorski katalog www