|
Blog > Komentarze do wpisu
Stoję tam, gdzie stało ZOMOZa nami kolejne święto narodowe. Tym razem pogoda dopisała, sprzyjając uroczystemu świętowaniu. W moim Gdańsku była uroczysta Parada Niepodległości. Mamy demokrację. Każdy ma prawo demonstrować i wyrażać swoje poglądy. Jednocześnie jednak każdy ma prawo wybrać się z rodziną na świąteczny spacer bez obawy, że nagle znajdzie się w środku kibolskiej zadymy. Czy i jak można to pogodzić? Nie wiem, kto wczoraj zaczął - "brunatni" czy "czerwoni". Zdaje się, że do bezpośredniej bitwy między nimi nie doszło. Nadmiar agresji trzeba było jakoś rozładować i ucierpała na tym policja, dziennikarze i miejska infrastruktura. Kto zapłaci za to wszystko? Organizatorzy na wszelki wypadek odcinają się od tych burd, ale może warto sie zastanowić, czy w przyszłości można pozwalać im na organizację podobnych przedsięwzięć? Skoro nie są w stanie zapanować nad uczestnikami? Już na samym początku wykluczyć ich ze swojego grona? Co to za Marsz Niepodległości, którego uczestnicy zakrywają sobie twarze? Czego się wstydzą? I czy naprawdę dobrym sposobem na walkę ideologiczną jest kryterium uliczne? Po co z całej Europy ściągano bojówki Antify? Czy na tym polega wojna cywilizacji, o której wspominał ostatnio lider jednej z partii opozycyjnych? W tych zadymach i rozróbach brał udzial niewielki odsetek naszego społeczeństwa. Owszem, agresywny, głośny i zdeterminowany, ale to jednak niewielka mniejszość. Może pora na to, aby odezwała się większość? I powiedziała STOP, nie tak chcemy świętować. I zastosować brutalne prawo demokracji: większość ma rację. sobota, 12 listopada 2011, marzatela
TrackBack
Dzień Niepodległości vs Święto Bydła
z Przemyślenia z drogi...
Piękny symbol odzyskania niepodległości , o którą walczyli nasi dziadkowie i pradziadkowie , czyli dzień 11 listopada godnie uczczono w całym kraju. Parady wojskowych pojazdów. Przemarsze. Biało-czerwone flagi w każdym mieście. Z dziecięcych piersi ... » Wysłany 2011/11/12 10:29:15
Oto Polska właśnie!
z Słuchać, a nie tylko słyszeć
Na wszelki wypadek nie wysadzałam, ani nie wysadzam nosa z domu, bo to jeszcze nie koniec oglądam w tele. co się dzieje . Teraz pod osłoną nocy dopiero się zacznie. Bandyci tylko na to czekają. Oczywiście są monitoringi miejskie i policyjne, ale ... » Wysłany 2011/11/12 13:00:01
Komentarze
only-avianca
2011/11/12 09:47:26
Większość w demokracji ma rację, ale mniejszość ma głos :)
Gość: Zbyniek, gl10-14.master.pl
2011/11/12 09:55:39
Marzatelo na Twoim miejscu liczył bym się ze słowami to nie byli żadni kibole czy faszyści to była awangarda przyszłych polskich patriotów prezesa.
2011/11/12 10:03:06
@Avianca
Masz rację, ale własne rachunki trzeba płacić. Takie "wyrażanie głosu" jest bardzo kosztowne i mam wrażenie, że to większość płaci. 2011/11/12 10:04:06
@Zbyneik
Ciekawe, za ilu aresztowanych posłowie PiSu zdążyli już poręczyć? 2011/11/12 10:11:43
"Mamy demokrację. Każdy ma prawo demonstrować .."
Często stwierdzam, że w Polsce ludzie mają dziwne wyobrazenie na temat demokracji, wolnego rynku i jeszcze wielu innych spraw. Każdy ma prawo demonstrować - tak, we własnym domu. Jęsli chce demonstrować w "przestrzeni publicznej" to powinien posiadać na to zezwolenie, a wydający zezwolenie ma obowiązek dopilnować aby inni uzytkownicy tej przestrzeni nie byli stratni. 2011/11/12 10:25:33
@pharlap
Żyj i pozwól żyć innym.... Nasze prawo nie przewiduje wydawania zezwoleń. Władze są tylko zawiadamiane z odpowiednim wyprzedzeniem. 2011/11/12 13:02:36
Brawo Gdańsk!
Dobre przykłady uczą najlepiej! Może w przyszłości w miastach na W. też będzie normalnie. Trza być przy nadziei :) 2011/11/12 13:29:31
Transparent LOS też był na oficjalnych uroczystościach z prezydentem w Warszawie. A w Gdańsku buczał ktoś?
Sam Marsz Niepodległości nie był zły, tylko tak jak na meczu są normalni kibice jakiejś drużyny i pseudokibice, to tak na tym marszu rozrabiali tylko tacy ``pseudokibice``, więc nie można winy na jego organizatorów zwalać, ani nazywać brunatnymi. Co innego kontrmanifestacja - po cholerę to było, żeby blokować legalny marsz? Blokada nie jest świętowaniem, a jak się jeszcze zaprasza rzeczywistych skrajniaków zza granicy, to tym bardziej to kpina z ludzi. 2011/11/12 15:33:19
To, co się działo w Warszawie, kompletnie rozwala. A właściwie..., powala na kolana. Brak słów. Po prostu.
A dla Zbyńka (ale się przyczaił) 100 LAT!!!!!!!!!!!!! 2011/11/12 15:41:25
@laudate
Pocieszające jest to, że w Wąchocku był spokój :) Warszawa ma przechlapane - tam jest najwięcej kamer telewizyjnych i każdy, kto się chce pokazać - ciągnie do stolicy. Ciekawe, jak to wyglądało w proporcjach - ilu mijescowych, a ilu przyjezdnych? 2011/11/12 15:49:50
@pawmak
Stojąca demonstracja w jednym miejscu wcale nie musi być nazwana w zgłoszeniu blokadą. Nie wiem, która strona wczoraj mniej lub bardziej rozrabiała (choć pod pomnikiem Dmowskiego Antify chyba nie było?), ale nie to jest istotne. Zabrano nam święto narodowe i zrobiono z tego rozróbę, jakie wnioski wyciągnąć, aby za rok było inaczej? Buczenia LOSu tym razem nie słyszałam, widziałam tylko transparent.
Gość: Robotnik, 88-199-31-18.tktelekom.pl
2011/11/12 17:48:01
"...Dlaczego w Warszawie i Wrocławiu nie wyszło?
Mamy demokrację. Każdy ma prawo demonstrować i wyrażać swoje poglądy....." Dziewięćdziesięciu zatrzymanych niemców w Warszawie też??? 2011/11/12 17:54:54
Ani mniej ani bardziej niż np.Serbowie zaproszenie przez narodowców. Poza tym - my też jeździmy za granicę protestować i to w sposób zorganizwoany - jak np. Solidarność w Brukseli.
Owszem, w dniu świeta narodowego wychodzi to nieszczególnie, ale jednak histeria w stylu "Ratunku, Niemcy nas biją!" jest żałosna. 2011/11/12 19:21:21
marzatela
za aresztowanych poreczac bedzie Sierakowski , Blumsztejn i inni. To organizacje lewicowe zbieraja pieniadze na obsługe prawna dla zatrzymanych w zadymach. Organizatorzy Marszu Niepodległości byli w stałym kontakcie z władzami miasta i sami starali sie rozładowac sytuację , rezygnujac z przemówień. Przy pomniku Dmowskiego Antifa miała być . Przeciez to oni rzucili hasło "zasłońmy pomnik Dmowskiego" A co do relacji telewizyjnych . Warto porównac sobie zdjecia osób niosacych transparent marszu niepodległosci (wszyscy z odkrytymi twarzami ) ze zdjeciem osób niosacych transparent antify (wiekszosc z zakrytymi twarzami). I jeszcze taka ciekawostka Tusk wypowiedział sie krytycznie o chuliganach z obu stron , a przez cały dzień w radiu TOK FM leci jako reklamówka wiadomości tylko krytyka mówiaca o tym ze chuliganie nie sa patriotami , natomiast o tym ze chuliganie są faszystami nie . 2011/11/12 19:26:22
Tak, wojna cywilizacyjna polega na tym, że jest ta strona, która ściąga z Niemiec bojówkarzy, by blokować legalne demonstracje i jest dumna z tego, że konsekwentnie przyjmuje postawę niegdysiejszej ZOMO i ta druga.
2011/11/12 19:39:07
@spoko-jny
Ale ja w ogóle nie mam zamiaru ani bronić ani usprawiedliwiać tych, którzy ściągnęli tu Niemców. Pisałam tylko o tym, że druga strona też nie ma czystych rąk. To nie jest tak, że tu są dobrzy a tu źli. Po obu stronach byli ci, którzy nastawieni byli tylko na zadymę. Przegrani jesteśmy my wszyscy - to było nasze święto narodowe. 2011/11/12 20:02:08
marzatela
I pewnie nic nie sugerujesz a pytanie "Ciekawe, za ilu aresztowanych posłowie PiSu zdążyli już poręczyć?" jest tylko próbą przypodobania się Zbyniowi . Nie wydaje Ci sie że takim pytaniem nakręcasz fale agresji. Czemu ma to słuzyć, prawdzie na pewno nie , podlizywaniu sie Zbyniowi moze. 2011/11/12 20:05:05
To jest właśnie ten najgorszy sposób patrzenia na rzeczywistość: "po obu stronach są winni". Nie. Nie zawsze i nie w tym wypadku. Jedna ze stron ściągała tu bojówki, a druga nie. Jedna ze stron drukowała ulotki nawołujące do łamania prawa, a druga nie. Jedna ze stron była nastawiona na bójkę, druga na świętowanie. Nie ma równowagi.
To tak jak by powiedzieć, że nie ma sensu iść na wybory, bo przecież wszystkie partie to to samo, wszystkie będą niszczyć Polskę. Nie, w jednych są ludzie lepiej przygotowani do rządzenia, w innych - gorzej. 2011/11/12 20:26:54
Ponoć ok. połowa zatrzymanych to niemieccy lewacy (z nieco ponad 200 osób zatrzymano 95 cudzoziemców, w tym 92 Niemców). To tylko obcokrajowcy, a polskich lewaków pewnie trochę też było. Ale abstrahując nawet od tego, kto bardziej rozrabiał - Marsz Niepodległości polegał na świętowaniu niepodległości, tyle że przez ludzi o poglądach odwołujących się do Dmowskiego (oficjalnie uważanego za zasłużonego, wymienianego także przez prezydenta w wystąpieniu). A dla fanatyków antyprawicowych Dmowski to po prostu symbol faszyzmu i w ramach tzw. ``antyfaszyzmu`` ich idea po prostu polega na blokowaniu marszu tych, którzy mają narodowe poglądy i idą pod pomnik Dmowskiego. I ściągają zadymiarzy czystej wody z zagranicy. Gdyby dali spokój, takich zadym by nie było. Chociaż z drugiej strony podejrzewam, że wozy stacji uważanych za liberalne nie zostały akurat przez lewaków zdewastowane. Ale mniej więcej pół godziny po moim poście Tusk na konferencji powiedział metaforycznie dokładnie to samo - że w zamieszkach uczestniczyli nie kibice, a chuligani ubrani w barwy klubowe.
LOS mam wrażenie próbuje zerwać z zadymiarskim wizerunkiem, może chociaż trochę. 2011/11/12 20:33:13
@spoko-jny
Widzę, że naraziłam się Tobie? Faktycznie, prezes ogłosił, ze poręczanie za kiboli było błędem kampanii. Teraz lepiej udawać, że tego nie było? 2011/11/12 20:37:47
@pawmak
Swój udział ma tu też niestety GW. Już w zeszłym roku głośno lansowana była akcja blokowania Marszu Niepodległości. W tym roku poszło to o wiele dalej. 2011/11/12 20:39:06
A jak ktoś ogłosi, że "a dla mnie Tusk to symbol zła" to to też będzie usprawiedliwenie, np. dla zniszczenia domu Premiera, albo KPRM? Albo co najmniej dla blokowania dostępu do tego domu?
No i dla porządku powiedzmy, że jeżeli ktoś szuka w tych wydarzeniach okazji, by odwoływać się do minionej kampanii wyborczej, to jest to już kwestia obsesji. 2011/11/12 21:03:48
marzatela
powinnas troche bardziej trzymać sie prawdy a nie próbowac nią manipulowąc. - po pierwsze poreczono za jednego kibica "Starucha" , i dlatego że jego przetrzymywanie w areszcie jest nieuzasadnione. Jaki sens jest w przetrzymywaniu "Starucha" - po drugie prezes powiedział , nie ze błedem było poreczenie , tylko że była to jedna z przyczyn porazki . Poręczenie jest nadal słuszne. I nikt nie udaje, ze tego nie było wręcz do sprawy Starucha nawiazał teraz Romaszewski uczestnik Marszu , który opowiada też o manipulacji TVN. Ale cóż jak prawda ucieka trzeba używać kpiny. 2011/11/12 21:16:57
@spoko-jny
Cóż, jak widać - każdy ma swoja prawdę i źródła, które są dla niego wiarygodne. Przy okazji zainteresuj się jednak, o co oskarżany jest Staruch, jaka kara za to grozi i dlaczego sąd nie zgodził się na wypuszczenie go z aresztu. Skoro wówczas poręczono, to czy tym bardziej nie zasługuja na to teraz ci, którzy tylko "wyrażali swój patriotyzm"?
Gość: Piotr Opolski, ip-217-197-76-11.punkt.opole.pl
2011/11/12 21:24:25
Fajnie poczytać i pokomentować ale wszyscy /kto nie ręka do góry/ znamy fakty podane przez jedną z najrzetelniejszych telewizji tzn. tvn24. Dzis min. Miller rozwiał na antenie kilka mitów związanych z przekazywanymi wiadomościami przez wzmiankowaną tvn24.
Gdybym był w Warszawie i podleciał by do mnie obojetne jaki gówniarz i poprosił o zapałki bo chcą zfajfczyć wóz transmisyjny tvn24 to ............... Dobranoc Państwu !! 2011/11/12 22:02:10
Marzatelo, a czy wiesz skąd w Twoim pięknym Gdańsku wziął się Sąd Ostateczny - Memlinga? Własnie odkryłem ciekawostkę. Pisze o tym u siebie w tekście "Tańczacy z meduzami"
Pozdrawiam 2011/11/12 23:01:57
@laudate
Nie będę udawać, ale nawet jeżeli kiedyś wiedziałam - teraz nie pamiętam. Idę do Ciebie :) 2011/11/13 02:38:42
@marzatela - "..Żyj i pozwól żyć innym.... ". Pozwalam. Ja tylko wspomniałem, że w Polsce ludzie interpretują wiele powszechnie uznanych pojęć w zupełnie nowy sposób i tę demokrację podałem jako przykład. Inny przykład - partia, która ma w programie wprowadzenie podatku liniowego i zmniejszenie państwowej kontroli nad gospodarką jest powszechnie uznawana za lewicową. Druga partia, która ma nawet lewicowość w nazwie, uzanła za najbardziej palacy problem wprowadzenie in vitro. Żadna z tych "lewicowych" partii nie ma roboczego kontaktu ze związkami zawodowymi. I odwrotnie, partia, która postuluje zwiększenie podatków dla najbogatszych, jest uważana za prawicową.
50% wyborców, wiekszość z których znajduje się w bardzo ciężkiej sytuacji materialnej, nie bierze udziału w głosowaniu pozostawiając swój los w rękach leniwego i niekompetentnego rządu. Dla mnie to bardzo dziwne, ale nie zamierzam nikomu nie pozwolić zyć w ten sposób.
Gość: Piotr Opolski, ip-217-197-76-11.punkt.opole.pl
2011/11/13 07:16:55
@marzatela - dziennikarze nie są wszystkiemu winni ale na ich relacjach budujemy swoje zdanie. Czasami warto zaczekać aż sie sprawa szerzej wyjaśni. Przykład relacji dziennikarskiej: 40 policjantów wylądowało w szpitalu, wyźwięk - była masakra.
Z wyjasnień min. Millera owszem prawda wylądowało ale w przychodni przyszpitalnej celem opatrzenia i nikogo nie zatrzymano w szpitalu. Inny troche wyźwiek - prawda ?. Czasami pisanie "na gorąco" nie musi byc obiektywne. Pozdrawiam
Gość: Robotnik, 88-199-31-18.tktelekom.pl
2011/11/13 07:57:03
@marzatela
...... histeria w stylu "Ratunku, Niemcy nas biją!" jest żałosna."Nie histeryzuję , jestem spokojny, ZOMO nas obroni. 2011/11/13 08:07:58
@pharlap
Zgadzam sie z Toba, że konieczne jest przedefiniowanie pewnych pojęc i określenia tego, co uważmay za lewicę , a co za prawicę. A jeśli chodzi o resztę - to wprawdzie wiesz, że bardzo Cię lubię, ale chyba jednak masz za bardzo medialny obraz naszej rzeczywistości. Od środka wygląda to jednak zupełnie inaczej. 2011/11/13 08:10:47
@Piotr
Owszem, każda przesada przyciąga przed ekrany. Na mnie jednak zdecydowanie większe wrażenie zrobiły konferencje prasowe przedstawicieli obydwu stron barykady. Miałam wrażenie, że każdy opowiada o zupełnie innych wydarzeniach i tylko w jednym byli zgodni - winna jest ta druga strona. 2011/11/13 08:12:40
@Robotnik
Niektórzy politycy mają zdecydowane pretensje o to, że ZOMO za mało broniło ich sposobu patriotycznego wyrażania miłości do ojczyzny. 2011/11/13 09:13:46
@marzatela
Po raz kolejny kłamiesz. cyt,:"Co to za Marsz Niepodległości, którego uczestnicy zakrywają sobie twarze?" Uczestnicy Marszu Niepodległości nie zasłaniali twarzy. Gdybyś zadała sobie trud pooglądania w internecie filmów z marszu - to byś zauważyła, że w pewnym momencie w tłum osób czekających na przemarsz zaczęli wchodzić ludzie z zasłoniętymi twarzami, i to oni zaczęli zadymę. Nie wiem , kto to był, bo mieli zasłonięte twarze. Ich zadaniem było sprowokować policje i w konsekwencji rozbić demonstrację, a winę zrzucić na demonstrantów. I tak się stało. Policja rozpędziła legalna demonstrację, zgłoszoną do Ratusza. Rozpędzili rodziny z dziećmi , staruszków i niewinnych ludzi. Na filmach widać jak policja przegania ludzi z polskimi flagami, stojących i nic nie robiących. Polska policja rozgoniła legalną demonstrację niewinnych ludzi, tylko i wyłącznie dlatego, że kilkudziesięciu zadymiarzy rozpoczęło zadymę. Po raz kolejny polski rząd nie zdał egzaminu. Tak samo jak w walce z kibolami. Walcząc z kibolami zamknęli stadiony. Walcząc z zadymiarzami 11 listopada rozgonili legalna demonstrację. Brawo polski rząd. Winny jest oczywiście Kaczyński - tak powiedział dziennikarz Superstacji. Ale o Blumsztajnie, który zaprosił ścierwo niemieckie i jeszcze pisał, że to niemieckie lewactwo wp...li polskim kibolom, to już wszyscy milczą. Natomiast spalenie wozu TVN powinno otrzeźwić rząd i TVN. TVN, - że mści się mówienie kłamstw i manipulacje. Rząd, bo jest winien tej sytuacji. Ale raczej nic się nie zmieni - policja nadal nie potrafi ująć kilkudziesięciu zadymiarzy, ale potrafi bronic chodnika przed zniczami i wieńcami. Różnica jest taka, że znicze składali emeryci i tych można lać. A zadymiarze lali Polaków z flagami, a dostali jedynie mandaty i spokojnie w asyście policji pojechali do Niemiec. To ja się pytam - w czyim interesie wystąpił polski rząd? W interesie legalnej demonstracji, czy niemieckiego ścierwa? 2011/11/13 11:19:52
Skrajności napędzają się wzajemnie. Nazi już nie są marginesem, bo zaindukowali powstanie antify, a to z kolei wygenerowało dla nich szersze poparcie katolickiej konserwy. Antifa zaś spodobała się mającym dość bezsilności wobec łysych liberałom. Ale w efekcie Antifa eskaluje w kierunku "Świetlistego szlaku", a nazi stali się groźniejsi, bo dostali legitymację od Kaczyńskiego. Nazi robią teraz za skrzywdzone niewiniątka i to bite przez Niemca. Ciekawy rozwój sytuacji.
Potencjalny lewicowy terroryzm mnie martwi, ale to łysi są prawdziwą zarazą. Od nich się zaczyna. 2011/11/13 11:28:57
Pani napisze kto niemców zaprosił? (KP), i kto z nimi bruderszafta pił, a potem poszedł lać Polaków...
2011/11/13 11:45:03
@starszy
Obydiwe skrajności są radykalne i należy się ich bać. Masz rację, że jedna grupa wzmacnia drugą, a obie się coraz bardziej radykalizują. To jest groźne, tym bardziej, że maja wsparcie polityczne. 2011/11/13 11:46:28
@Anton
Obecność Niemców kojarzy się źle, ale to co się działo na ulicach Warszawy to była wojna polsko-polska. 2011/11/13 13:03:06
@marzatela
cyt.:"Obecność Niemców kojarzy się źle, ale to co się działo na ulicach Warszawy to była wojna polsko-polska." Niemieckie ścierwo zaatakowało Polaków, którzy przebrani w stroje z minionych epok mieli maszerować w czasie obchodów święta. Niemieckie ścierwo atakowało Polaków niosących polskie flagi. Zaprosił ich niejaki Blumsztain - dziennikarz GW. Schronili się w kawiarnii wynajętej lewakom. Nie ponieśli żadnej odpowiedzialności. Zostali jedynie ukarani mandatami. Polska policja pozwoliła ścierwu niemieckiemu bić Polaków. Faktycznie to może doprowadzić do wojny polsko-polskiej. Bo w następnym roku, jak się zapowie niemieckie ścierwo, że przyjedzie do Warszawy znowu bić Polaków, to nie będę siedział w domu. Tylko sam wymierzę sprawiedliwość. Skoro państwo polskie nie potrafi. Wpisujesz się niestety w klimat wojny polsko-polskiej. Napisz proszę co sądzisz o Blumsztainie i jego roli w obchodach naszego, narodowego święta. 2011/11/13 13:22:09
2011/11/13 14:41:25
Dlaczego?
Ulice w stolicy starannie wysprzątane. Teraz zamieszki w salonach są roztrząsane. Nikt nie jest winny haniebnej rozróby. Politycy, ad hoc, podejmują próby, zmian w prawie o zgromadzeniach. Organizatorzy nie mają sobie nic do zarzucenia. W zadymie udział brali cudzoziemcy, głównie sąsiedzi zza Odry, młodzi Niemcy. Czy zadymę policja polska sprowokowała, przez to, że "kolorowy marsz" osłaniała. Podtruwała gazem i polewała wodą, idącą ulicami Warszawy europejską młodość. Na bezrobociu w Europie miliony młodych ludzi. Może frustracja i brak szans, agresję w nich budzi? Na obiektywną ocenę przyczyn zadymy. My zjadacze codziennego chleba liczymy. 2011/11/13 14:41:58
Dlaczego?
Ulice w stolicy starannie wysprzątane. Teraz zamieszki w salonach są roztrząsane. Nikt nie jest winny haniebnej rozróby. Politycy, ad hoc, podejmują próby, zmian w prawie o zgromadzeniach. Organizatorzy nie mają sobie nic do zarzucenia. W zadymie udział brali cudzoziemcy, głównie sąsiedzi zza Odry, młodzi Niemcy. Czy zadymę policja polska sprowokowała, przez to, że "kolorowy marsz" osłaniała. Podtruwała gazem i polewała wodą, idącą ulicami Warszawy europejską młodość. Na bezrobociu w Europie miliony młodych ludzi. Może frustracja i brak szans, agresję w nich budzi? Na obiektywną ocenę przyczyn zadymy. My zjadacze codziennego chleba liczymy. 2011/11/14 13:21:29
marzatela
interesowałem sie , dlaczego Staruch siedzi w areszcie . I nie pojmuje tego dlaczego musi tam siedziec. Myslę, ze Romaszewski dobrze wie za kogo może poręczyć ,tak samo jak zresztą Helsinska Fundacja Praw Człowieka. kłamiesz piszac że poręczono za kibiców - gdy poreczono za jednego kibica. pokaż mi swoje źródło informacji które mówi o poreczaniu za kibiców nie kibica . wymień za jakiego kibica jeszcze ktoś z PIS poreczył . Miałem nadzieję ze skłamałaś nieswiadomie , ale jeżeli Ty brniesz dalej w kłamstwie to już gorzej swiadczy o Tobie. 2011/11/14 13:42:01
@spoko-jny
W komentarzu wcale nie adresowanym do Ciebie pisałam, ze ciekawe, za ilu kiboli PiS zdążył poręczyć. Być może, że dla Ciebie nie jest to ciekawe, ale wcale nie jest to jednoznaczne z kłamstwem. Do źródeł odsyłałam Cię, abyś sobie sparwdził jakie zarzuty ciążą na Staruchu. Chyba potrafisz korzystać z wyszukiwarki? A tak w ogóle to zauważyłam i to nie tylko na moim blogu, że ostatnio zrobiłeś się bardzo napastliwy. Tak będzie już przez całę 4 lata, aż do kolejnych przegranych wyborów? 2011/11/14 16:20:14
Jakie znaczenie ma zarzut przedstawiony Staruchowi.
Jeśli sąd przyjął poręczenie, to przyjął. Zgodnie z prawem. Przypomnę tylko nieśmiało, że za Starucha poręczyło też PO. 2011/11/14 19:55:48
marzatela
Twoje słowa "Widzę, że naraziłam się Tobie? Faktycznie, prezes ogłosił, ze poręczanie za kiboli było błędem kampanii. Teraz lepiej udawać, że tego nie było? " Nie widzisz w tym zdaniu kłamstwa , Bo ja widze az dwa jest mowa o poręczeniu za kibica a nie za kiboli . przekłamane okreslenie i inna ilość osób. Chyba nie rozumiesz instytucji poreczenia . Osoba poreczajaca używa swojego autorytetu , mówiac Ja gwarantuje że aresztant nie ucieknie i nie bedzie utrudniał sledztwa. Poreczający nie gwarantuje niewinności aresztowanego. A tak prawde powiedziawszy to nie udało mi sie znaleść oficjalnych zarzutów ciazacych na Staruchu. Z tego co mi sie udało wyczytać to jeszcze nie sformułowano aktu oskarzenia. Widze jednak że masz lepsze źródło informacji . Polecam sie i czekam na informacje o zarzutach dla Starucha. 2011/11/14 20:01:25
Ja to nie wiem co ludzie maja do ZOMO, dobra polska służba porządkowa, żeby było bezpiecznie, i chuligani nie ganiali ludzi po ulicach.
2011/11/14 20:01:25
Ja to nie wiem co ludzie maja do ZOMO, dobra polska służba porządkowa, żeby było bezpiecznie, i chuligani nie ganiali ludzi po ulicach.
2011/11/14 21:03:27
@spoko-jny
Nie masz wrażenia, że się już kompletnie zagubiłeś? Teraz zaczynasz mnie jeszcze pouczać i tumaczyć mi, co to jest poręczenie? Daruj sobie, chyba mnie z kimś mylisz. Wprawdzie zbaczanie z tematu dyskusji to Twój znak rozpoznawczy, ale teraz chyba już za bardzo skręciłeś. Dla mnie jest to już nużące. A informacje o zarzutach stawianych Staruchowi znajdziesz w pierwszej lepszej wyszukiwarce (polecam google), popróbuj wpisać kilka zapytań, na pewno trafisz, to nie jest trudne. 2011/11/14 21:05:09
@Anton
Teraz już zlikwidowane. Ja nie tęsknię, nie mam dobrych wspomnień. 2011/11/14 22:35:06
Piotr Staruchowicz został zatrzymany 1 sierpnia około godz 22.00 po zakończeniu obchodów święta, na oczach kilkuset zgromadzonych osób.
Dziwne, że nie rano, o 6.00 , tylko po wiecu, na którym było kilkaset osób. Po co? Może chodziło o prowokację? Pod zarzutem rozboju na kibolu Polonii, który stwierdził, że Staruch rąbnął mu torbę z ręcznikiem i klapkami. Prokurator postawił mu zarzut rozboju , za co grozi mu 12 lat więzienia. Przypominam, że Staruch jest autorem hasła "Tusk matole, Twój rząd obalą kibole" Co ciekawe, na jego temat milczy GW i TVN. Dlaczego? 2011/11/15 11:02:54
marzatela
Miałem wrazenie że masz z poreczeniem problem. Oczywiscie kwestie wykazanego kłamstwa pomijasz milczeniem. Speedylelek Dzieki za wyjasnienie , tyle to i ja wiem , myslałem ze Marzatela wie wiecej , skoro uważa że te zarzuty są takie straszne. Ostatnio usłyszałem że policja szuka zarzutów jakie moze postawić Staruchowi. Problem jest w tym że piłkarz Legii nie chce oskarzac kibica. Więc okazuje się że coraz bardziej przechlapane ma piłkarz. Ciekaw jestem tylko kiedy usłyszymy że sprawę umorzono bo poszkodowany wycofał zarzuty. 2011/11/15 11:27:47
Sprawę o pobicie Rzeźniczaka wszczęła prokuratura z urzędu. Rzeźniczak jest jedynie świadkiem.
Jeśli nie potwierdzi, że go Staruch uderzył, to śledztwo zostanie umorzone.No chyba, że inni świadkowie zeznają co innego. W każdym razie prokuratura ma problem. Natomiast zarzuty kibola Polonii też mogą być obalone, bo był policyjnym informatorem I cała ta afera rozejdzie się po kościach. Natomiast nadal jest problem rozrób na stadionach. Dochodzi do tego frustracja młodych ludzi, którzy nie maja pracy. A szykują się następne duże zwolnienia.
Gość: Piotr Opolski, ip-217-197-76-11.punkt.opole.pl
2011/11/17 12:23:03
Bbbbuuuuuuuu - a gdzie moja Pani Minister ?????.
Gość: Piotr Opolski, ip-217-197-76-11.punkt.opole.pl
2011/11/17 17:08:23
..................a ja ide sie pochlastać !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2011/11/18 00:49:04
Marsz Niepodległości 2011 odniósł spektakularny sukces na wielu polach. Polacy udowodnili sobie samym, że stać ich ciągle na samoorganizację, że siła dobrych idei jest ciągle żywa i jest silniejsza niż medialna propaganda nienawiści i podziałów. Pokazali sobie samym, że agresja nie jest sposobem na rozwiazywanie problemów, a Polska jest naszym wspólnym domem, o który wszyscy musimy dbać wspólnie, bo jeśli sami o niego nie zadbamy to nikt o niego nie zadba.
Więcej tutaj: wiktorinoc.blogspot.com/2011/11/sukces-w-marszu-do-niepodlegosci.html 2011/11/18 08:00:19
@wiktorinoc
Cóż, do mnie dotarły chyba zupełnie inne obrazki i uważam, że jest zupełnie przeciwnie. No, ale skoro spektakularny sukces i to na wielu polach - to gratuluję.
Gość: DADA, 87-206-55-98.dynamic.chello.pl
2012/05/05 09:44:37
|
Darmowy PageRank
Autorski katalog www
|